poniedziałek, 13 maja 2013

Wibo Extreme Nails 400

Hej dziewczyny, dzisiaj przychodzę do Was z lakierem który kupiłam już dość dawno i już kilka razy miałam go na paznokciach ale okazało się że zrobienie mu dobrych zdjęć wymaga sporo pracy i odpowiedniej pogody, nareszcie udało mi się zrobić odpowiednie fotki i tak oto mogę Wam dzisiaj pokazać Wibo Extreme Nails nr. 400. Kolor tego lakieru to biały z mnóstwem różowych glassfleckowych drobinek, które najbardziej mnie w nim urzekły i dzięki nim go kupiłam, nie będę się rozpisywać dokładnie na jego temat bo pewnie wszystkie doskonale znacie tą serię z resztą ta kolekcja jest często pokazywana na moim blogu. Napiszę tylko że lakier ma kiepskie krycie, na zdjęciach są trzy warstwy poza tym nie widzę minusów, lakier nosiłam trzy dni i był w doskonałym stanie. Co o nim sądzicie, ja myślę że świetnie będzie nadawał się pod stemple?


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W kolejnej części notki pokażę Wam co znalazłam w mojej już drugiej paczce od firmy Donegal w ramach nasze współpracy:
Pędzel do nakładania maseczki
Sztuczne rzęsy
Lakier Beauty Shine nr. 7109
Ja zabieram się do testów a Wam życzę miłego tygodnia.
Pozdrawiam Patrycja


 

18 komentarzy:

  1. Ładny ;) Lubię takie delikatne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zobaczyłam zdjęcie przed przeczytaniem posta to od razu pomyślałam że idealnie by się nadawał jako baza pod stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, chociaż drobinki mało widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nietypowy, chyba nie czułabym się dobrze;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, choć nietypowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie delikatne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! Ale na żywo musi być jeszcze fajniej widać te refleksy!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny ten lakier. lubię jak coś błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  11. ah, uwielbiam Twoje pazurki *_*
    a ten lakier, jako baza pod zdobienia będzie idealny :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)