niedziela, 19 maja 2013

Wibo Extreme Nails 492

Hej dziewczyny, dzisiaj będzie lakier który kupiony był zupełnie spontanicznie, weszłam do Rossmanna bez zamiaru robienia jakichkolwiek zakupów lakierowych ale jak go tylko zobaczyłam zakochałam się i bez wahania wylądował w moim koszyku. Mowa o jednej z moich ulubionych serii od Wibo Extreme Nails nr. 492. Jego odcień kojarzy mi się z błękitem bezchmurnego nieba, jest bardzo wiosenny i niezwykle pozytywnie nastraja do działania, kolor jest dość dziwny bo w buteleczce widać bardzo delikatną ciemniejszą poświatę, na paznokciach wydaje się że jest zupełnie kremowy a na zdjęciach jest widoczny minimalny shimmer. Lakier kryje przy dwóch warstwach które nakłada się bezproblemowo, schnięcia nie sprawdzałam  zdjęcia robione z Seche Vite. Nosiłam go trzy dni i nadała był w idealnym stanie. Lubicie nosić niebieskości bo ja uwielbiam?
Pozdrawiam Patrycja


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu

36 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) A Twoje pazurki...zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, chyba właśnie ten mam już upatrzony do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny kolorek, taki pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny
    ja również od czasu do czasu lubię niebieskie paznokcie
    bardzo zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na taki błękit;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam niebieski :) piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam,że ta seria jest jedną z lepszych pod względem trwałości;)ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam niebieskości:) a pomyśleć że kiedyś byłam do nich uprzedzona;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny;) Chyba go nawet mam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaa ale ładny!!! muszę go poszukać jak będę w rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny lakier :D muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. masz przepiękne paznokcie! śliczny niebieski, swego czasu miałam manię znalezienia idealnego błękitu ale jakoś szybko mi przeszło, a ten jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor,chyba skuszę się na ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie niebieskości to ja wręcz kocham :D cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo sympatyczny kolorek, w sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne <3
    Kolorek genialny ahhh ;**
    Wiosenny/Letni <3
    Hahah taaak wchodzisz sobie pochodzić po Rossmanie a tu buuum i już masz lakier xd :3333
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam :)
    Nominowałam Cię do zabawy pytania i odpowiedzi
    mającej na celu rozpowszechnienie prowadzonego bloga :)

    Zatem zapraszam do zabawy :)
    http://ourgingerworld.blogspot.com/2013/05/zabawa-i-nasze-pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny!
    kurczę oglądam od rana blogi lakierowe i mam co raz to większą ochotę na malowanie, ale musze się wstrzymać do niedzieli :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd ja to znam :D 'nie kupię żadnego lakieru, nie włożę żadnego do koszyka...tylko zerknę...o Boże jaki on cudny' :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny odcień nieba :) jak zwykle zachwycam się kształtem paznokci

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś nie mogę się przekonać do niebieskości na moich paznokciach, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor! Niestety moje paznokcie w takim odcieniu wyglądają okropnie:D

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny kolor i rzeczywiście przypomina kolor nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super kolor i bardzo ładnie pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne paznokcie i lakier również ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)