piątek, 29 czerwca 2012

Zakupy lakierowe i nie tylko :)

Hej dziewczyny, dzisiaj przychodzę do Was z zakupami lakierowymi i z ozdobami do paznokci :) obiecałam sobie że w tym miesiącu już nic nie kupię ale niestety nie udało mi się dotrzymać słowa :) i tak oto prezentują się moje lakierowe perełki: ( od lewej )

Wibo Extreme Nails nr. 362, 9,5ml cena: 5,59 zł
Lovely Color Mania nr. 409, 9ml cena: 5,19 zł
Lovely Crystal Strenght nr. 401, 12ml cena: 6,69 zł











Następnymi zakupami jakie zrobiłam były ozdoby do paznokci które zamówiłam na Allegro :)

Karuzela z kwiatuszkami FIMO 144 szt. cena: 4,90zł
Hologramy romby w słoiczku 300 szt cena: 1 zł
Perełki do zdobień 50 szt cena: 1 zł
Naklejki na paznokcie cena: 1 zł

Do tego dostałam gratis pilniczek do paznokci, więc jestem bardzo zadowolona ze sprzedawcy. Za przesyłkę zapłaciłam tylko raz 7 zł.
Gdyby któraś z Was chciała link do tego sprzedawcy to pisać w komentarzach :)
Pozdrawiam Patrycja 




21 komentarzy:

  1. kocham mój lakier z serii Crystal Strenght- piękne te Twoje są ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki fimo świetne, chętnie zobaczę ja na Twoich pazurkach, tego typu zakupy lubię najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z chęcią zobaczę kwiatuszki fimo :) mam parę tego typu ozdób, ale jeszcze ani razu ich nie używałam xD. Jestem też ciekawa jakości naklejek :)

      Usuń
  3. niezłe zakupy, czekam, aż zaprezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni lakier świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak krycie i smużenie tego żółciaczka z lovely. mam jeden fiolecik z tej serii i jest super, ale blady róż już do niczego się nie nadaje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego pomarańczka z Lovely:) Chciałabym zobaczyć jak wygląda u Ciebie ten lakier, mam nadzieję, że go wkrótce pokażesz:) Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne lakiery, ale jak już wspominałam wiele razy, nie przepadam za tą firmą. mam już swoje sprawdzone firmy i ich używam, ew. testuję nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajneeeeee lakiery i ozdoby też ciekawe:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam an rozdanie :)
    http://patriciaa-mylife.blogspot.com/2012/06/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten żółty wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też kiedyś zamawiałaś podobne ozdoby i w tym naklejki za 1zł i kompletnie się nie trzymały a do tego były średniej jakości, no ale za 1zł co wymagać :p
    daj znać jak się sprawują to może się skuszę na tego sprzedawcę :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego Ty mnie tak kusisz? Za co? :)
    Koral muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze tak jest,ze sie obiecuje koniec zakupow i nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ozdóbki ,można wyczarować mnóstwo fajnych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. żółty!!! czekam na zdjęcia jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  16. fiu fiu żółty mnie zaintrygował ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. żółty wygląda fajnie ;)
    http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. żółty jest świetny !
    Zapraszam do siebie na rozdanie jeżeli jeszcze nie brałaś udziału ;)
    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  19. love your pics and your blog :) may we could follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)