wtorek, 10 lipca 2012

Wibo Extreme Nails 362

Hej dziewczyny, dzisiaj chciałabym Wam pokazać lakier z mojej ulubionej serii, czyli Wibo Extreme Nails nr. 362. Kolor tego lakieru to piękne stare złoto z duo-chromatycznym wykończeniem. Zdaje sobie sprawę że nie każdej z Was ten kolor przypadnie do gustu ale mi bardzo się podoba, choć jest mało letni, bardziej kojarzy mi się ze Świętami. Pędzelek w tych lakierach jest szeroki i płaski ja uwielbiam ten pędzelek jest dla mnie idealny, konsystencja również jest dla mnie w sam raz, lakier kryje po dwóch warstwach, schnie szybko, wytrzymałości nie sprawdzałam ale z doświadczenia wiem że te lakiery utrzymują się 3-4 dni bez odprysków. Ostatnio dodaję mało notek, to przez brak czasu mam nadzieję że mi to wybaczycie, postaram się poprawić i zrobić w końcu jakiś mani z ozdobami które tak bardzo Wam się podobały :)
Pozdrawiam Patrycja


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


18 komentarzy:

  1. oj nie... zdecydowanie nie mój

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam, ale jak narazie czeka na swoją premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. złoty klasyk - bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mój kolor ale u Ciebie ładnie się prezentuję

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne pazurki :)

    Zapraszam do mnie na konkurs :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. w miniaturce wyglądał jak srebrny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że jest srebrny na początku ;). Ładny kolor, lubię takie jesienią.

      Usuń
  7. Mam go i ja ale nie wiedziałam, że w słońcu wygląda tak niesamowicie. Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, iż nie przepadam za złotem (wolę srebro) na paznokciach podoba mi się... I pewnie bym go zgarnęła, gdyby u mnie był :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej piekne paznokcie :)
    ps otagowalm cie jeslimasz ochote to wez udzial w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam w takim razie na post o zdobyczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pięknie, zwłaszcza w słońcu!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pięknie wyglądają, zwłaszcza w cieniu ! ;]
    niedawno zaczęłam, więc obserwuję i Ciebie te do tego zaprazam ;]
    pozdrawiam i jako, że mamy chyba wspólną pasję to zapraszam do siebie na akcję paznokciową pt.: "LETNIE WZORKI" ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)