czwartek, 27 grudnia 2012

Oriflame-Odżywczy krem do wysuszonych dłoni

Hej dziewczyny, dzisiaj przychodzę z recenzją drugiego produktu jaki dostałam od firmy Oriflame do przetestowania ( oripolska.pl ), jest to odżywczy krem do wysuszonych dłoni.

OPIS PRODUCENTA:
Głęboko odżywia suchą skórę rąk, chroniąc ją przed wysuszeniem do 24 godzin. Olejek ze słodkich migdałów wygładza i zmiękcza dłonie, zapobiegając pierzchnięciu.

SKŁADNIKI:
aqua, glycerin, caprylic/capric triglyceride, stearyl alcohol, cetyl alcohol, dimethicone, glyceryl stearate se, paraffinum liquidum, prunus amygdalus dulcis, cetearyl ethylhexanoate, carbomer ceteareth-20, parfum, imidazolidinyl urea, methylparaben, stearic acid, propylparaben, sodium hydroxide, isopropyl myristate.

MOJA OPINIA:
Krem ma gęstą i treściwą konsystencję lecz nie utrudnia to wchłaniania kosmetyku, nie pozostawia on tłustej warstwy co jest jego wielkim plusem ( bardzo nie lubię kiedy dłonie przez długi czas są klejące i lepkie ). Po aplikacji kremu dłonie są miękkie, gładkie i dobrze nawilżone przez długi czas, jego zapach jest lekko migdałowy, słodki, delikatny jednym słowem bardzo przyjemny dla mojego nosa :) Po świątecznych porządkach i przygotowaniach kulinarnych moje dłonie były wyjątkowo przesuszone i zniszczone, aktualnie dochodzą do swojej dawnej formy dzięki temu kremowi, szczególnie lubię używać go na noc wtedy moja skóra regeneruje się najlepiej. Podsumowując: serdecznie polecam Wam ten krem jest to jeden z lepszych kremów jakie kiedykolwiek używałam w niskiej cenie, aktualnie na stronie Oriflame jest na niego promocja i możemy go kupić za 9,90 zł za 100 ml. 







Dziękuję firmie Oriflame za możliwość przetestowania tego kremu.

 

8 komentarzy:

  1. uwielbiam migdałowe kremy!
    racja po Świętach trzeba zadbać o skórę dłoni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Patrycjo, cieszę się, że krem spełnił Pani oczekiwania:) Dziękuję za recenzję, a osoby zainteresowane zakupem kremu za 7,62zł zapraszam do rejestracji na www.oripolska.pl/rejestracja W Klubie kupujemy bez 30% marży, kiedy i za ile mamy ochotę:) Pozdrawiam, Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wykańczam ten krem, mi on również przypadł dogustu :) Z chęcią zakupie go ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszący ;p
    Ale na razie mam zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kremy do rąk o zapachu migdałów, kokosu midu - z avonu polecam , tego jeszcze nie próbowalam ale chyba sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana! :-)
    Zapraszam: http://kamikotka.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. moj ulubiony krem do lapek to soraya oliwkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nadal szukam idealnego dla siebie..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)