czwartek, 29 listopada 2012

Wibo Glamour Nails 3

Hej dziewczyny, dzisiaj do pokazania mam ostatni lakier jaki ja posiadam od Wibo z kolekcji Glamour Nails, kolor który chcę pokazać nosi numer 3, jest to piękna czerwień z mnóstwem złotych drobinek, swoją drogą bardzo lubię połączenie czerwieni i złota, wykończenie lakieru glassfleckowe. Pędzelek jest okrągły, na końcu ścięty pod skosem, konsystencja lakieru jest w sam raz, kryje przy dwóch warstwach, schnie szybko, nosiłam go 3 dni i nadal był w świetnym stanie. Cała kolekcja ma swoich zwolenników jak i wielu przeciwników, komentarze z poprzednich notek dzieliły się mniej więcej po połowie część z Was była zachwycona, część wręcz przeciwnie, ja należę do pierwszej grupy, mi ta kolekcja bardzo przypadła do gustu. Myślę że firma Wibo w bardzo odpowiednim czasie wprowadziła te lakiery na rynek, ja na pewno jeszcze nie raz będę ich używać w okresie świątecznym i karnawałowym. 
Pozdrawiam Patrycja 


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W cieniu


W cieniu


W cieniu

18 komentarzy:

  1. Piękny kolorek. ♥

    Zapraszam na KONKURS!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2012/11/konkurs-giveaway-wygraj-bransoletke-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, też go mam i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne masz paznokcie :) kolor także piękny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam akurat ten i bardzo jestem za :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor ;) Drobinki wyglądają cudnie na słońcu :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio mi się podoba, wole ciemne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bardzo piękny lakier, chyba się na niego pokuszę, chociaż ja w weekendy w ogóle nie maluje paznokci, bo szkola :d



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Omijałam jakoś tą kolekcję, ale kolor jest naprawdę bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. też go mam - jest piękny, a Ty pazurki masz wręcz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor. Kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny. Też go mam ale jeszcze nie malowałam, obiecałam sobie użyć go na święta:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)