wtorek, 17 kwietnia 2012

Idzie Wiosna :)))

Po długiej i szarej zimie już nie mogłam się doczekać aż przyjdzie wiosna i będzie można poszaleć z kolorowymi pazurkami :) i tak mnie natchnęło żeby użyć dwóch wiosennych kolorków. Lakiery których użyłam to Safari nr:102 i 339. Są to bardzo dobrze na pigmentowane lakiery wystarczy nałożyć dwie warstwy by mieć idealnie pokryte paznokcie. Lakiery te są średniej jakości bo dość szybko wysychają w buteleczce za to na paznokciu schną długo. U mnie utrzymują się ok 3-4 dni bez odpryskiwania, jedynie to ścierają się końcówki. Przy ich niskiej cenie uważam że mimo swych wad warto je kupić i wypróbować. 
 



Safari nr:339 i 102

1 komentarz:

  1. Achhhhhhhhhh lakiery..... Też mam bzika na ich punkcie :D:D:D Piękny ten błękitny!!!! Baaaardzo lubię lakiery safari :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)