wtorek, 24 kwietnia 2012

Zakupy lakierowe :)

Hej dziewczyny, wczoraj wybrałam się z koleżanką pochodzić trochę po galerii i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zahaczyła o Rossmann i Super-Pharm. Nie mogłam się powstrzymać żeby nie kupić chociaż kilka lakierów. Oto moje zdobycze mam nadzieję że na pazurkach będą się prezentowały ładnie :) Pozdrawiam miłego oglądania.



Pierre Rene lakier nawierzchniowy typu fleksy nr.11, cena 10.90, 11ml
Wibo Extreme Nails pomarańcz ze złotymi drobinkami nr. 243, cena 5.59, 9,5ml
Wibo Express growth zgniła zieleń ze złotymi drobinkami nr. 352, cena 4,79, 8,5ml
Coral Prosilk kremowy jasny fiolet nr. 160, cena ok. 4zł, 10ml




Super-Pharm


Rossmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)