wtorek, 1 maja 2012

Wibo Express Growth 352

Hej dziewczyny, dziś mam do pokazania lakier od Wibo z serii Express Growth nr. 352 który kupiłam w ostatnich zakupach. Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, z jego konsystencji, z tego że szybko schnie, mam tylko zastrzeżenia co do koloru to znaczy kolor jest bardzo ładny ( ciemna zieleń z mnóstwem złotych drobinek ) ale wydaje mi się że jest zbyt ciemny na tą porę roku, za to idealnie będzie się nadawał na okres jesienno-zimowy. Na pewno jeszcze zobaczycie go na moim blogu, może z jakimś zdobieniem. Z resztą same zobaczcie jak lakier prezentuje się na moich paznokciach :)

 
W świetle sztucznym

 
W cieniu


W cieniu


W słońcu


W słońcu

Dziś jest fantastyczna pogoda więc postanowiłam porobić fotki w plenerze :) mi najbardziej podobają się te zrobione w słońcu, a Wy co sądzicie o tym lakierze jeśli też go macie to czy podoba Wam się kolor?
Pozdrawiam Patrycja


5 komentarzy:

  1. Kochana jakie ty masz długie i piękne paznokcie, zazdroszczę na prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczne paznokcie;) mam podobny kolor z delia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) Nawet fajny kolor. Nie obraź się, ale niezbyt jest on w moim guście, ale do Ciebie pasuje na pewno. Ja wolę żywsze xD
    Zadaj 1 lub 2 pytania dotyczące Mikiego bądź mnie pod postem „Zabawa słowna. 955”. Będzie mi bardzo miło ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, zadaj jeszcze jedno pytanie, może być przecież o mnie, ponieważ powtórzyłaś się (takie już padło). Dziękuję bardzo za zrozumienie.

      Usuń
  4. wow super paznokcie obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)