poniedziałek, 14 maja 2012

Safari żarówiasta pomarańcza

Hej dziewczyny, dzisiaj do pokazania mam wszystkim świetnie znany lakier z Safari ( oczywiście brak numerka ) kolor to naprawdę żarówiasta pomarańcza której nie da się nie zauważyć. Nawet mój narzeczony i tata zwrócili na niego uwagę, chociaż jak to faceci nigdy nie widzą tego co mam na paznokciach :)
Ja bardzo lubię lakiery z Safari, mają ogromny wybór kolorów, kosztują grosze ( ok.2zł ), pędzelek i konsystencja lakieru jest ok, są łatwo dostępne ( kioski, bazarki, sklepy wszystko po... ), lakier na paznokciach w miarę szybko schnie, no i wystarczą 2 warstwy do pełnego krycia.
A czy Wy lubicie lakiery Safari, bo ja bardzo lubię i chętnie je kupuję :)
Pozdrawiam Patrycja


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


Pół w słońcu, Pół w cieniu


W słońcu


16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię lakiery z Safari ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie piękne pazurki:) Bardzo orzeźwiający kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpisałam u siebie na blogu na Twój komentarz. :) Lakier śliczny, ale po pierwszym użyciu lakieru Safari, on zmienia konsystencję - już nie jest taki wodnisty i utrudnia mi to malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. na takich paznokciach to każdy lakier pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam, jest piękny, uwielbaim go i ubóstwiam lakiery i błyszczyki Safari, są MEGA

    OdpowiedzUsuń
  6. this is an amazing color *__*
    really an eye catcher!

    OdpowiedzUsuń
  7. jedne wielkie WOW dla długości paznokci zazdroszczę Patrycja!
    ja osobiście bym się nie zdecydowała na taki żarówiasty pomarańcz, ale u Ciebie wygląda ślicznie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie wygląda to super :)
    też obserwuję :)
    Pozdrawiam ;- )

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne pazurki! kształt, długość! ah i oh ! :)))
    a kolor ekstra!

    ps. wiesz, że masz włączoną weryfikację obrazkową ? nie chciałabyś jej wyłączyć ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację nawet nie zwróciłam na to uwagi, ale już wyłączyłam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Safari ciągnie ;)
    kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)