wtorek, 8 maja 2012

Ach te lakiery...

Hej dziewczyny, ostatnio miałam mały zastrzyk gotóweczki i oczywiście nie mogłam się powstrzymać od kilku cudeniek lakierowych. Niestety spotkałam tylko jeden ze swojej chciejolisty jest to Wibo Extreme Nails nr. 74
jest to ciężki do określenia kolor ( ciemny fiolet mieniący się na złoto i zielono ). Następnymi które kupiłam to totalny spontan zobaczyłam i już były w koszyku :). Dwa miętusy i naprawdę żarówiasta pomarańcz. Dokładniejszy opis lakierów będzie pod fotkami :)




Wibo Extreme Nails nr. 74 cena: 5,99zł 9,5ml


Wibo Extreme Nails nr. 425 cena: 5,99zł 9,5ml


Lovely Crystal Strenght nr. 402 cena: 6,69zł 12ml







Safari Trendy Colour cena: 2zł 12ml

Jak Wam się podobają moje zdobycze bo mnie bardzo, już nie mogę się doczekać aż któryś wypróbuję :)
Pozdrawiam Patrycja


9 komentarzy:

  1. jasnoniebieski Lovely zdecydowanie mój typ. :) co do pomarańcza, to mam obawy, że ma wykończenie żelkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://lakieromania-rzeczludzka.blogspot.com/2012/04/essence-colour-go-86-lovely-secret.html o tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za linka teraz już jestem pewna że muszę go mieć :)

      Usuń
  3. ten pomarancz jest piekny tak jak i wszystkie kolorki ale on szczegolnie wpadl mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely 402 wygląda bardzo kusząco:) A tą mietkę mam i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, o, ten z Lovely pragnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Są super ,pomieszaj kolory na paznokciach fajnie to wygląda!!
    Zapraszam do mojego BlOgA -->http://patrycja2118.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poluje teraz na pomaranczowy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)