wtorek, 29 maja 2012

Zachód słońca na paznokciach

Hej dziewczyny, od pewnego czasy na blogach pokazywane są cieniowane paznokcie, bardzo mi się coś takiego spodobało i postanowiłam sama takie wyczarować. Ombre które wykonałam kojarzy mi się z zachodem słońca i dlatego taki tytuł posta. Lakiery których użyłam do wykonania zdobienia to:
Na początek położyłam dwie warstwy żółtego Safari nr. 346
Następnie ( na ok. 2/3 paznokcia ) gąbeczką pociapałam pomarańczowy Safari bez numerka który pokazywałam Wam TUTAJ
Potem ( na ok.1/3 paznokcia ) również gąbeczką pociapałam ciemniejszy pomarańcz Wibo Extreme Nails nr. 243 który pokazywałam Wam TUTAJ
Na sam koniec na całe paznokcie położyłam fleksiki Pierre Rene nr.11 które też już Wam pokazywałam TUTAJ
I tak oto prezentuje się efekt końcowy jak na pierwszy raz ja byłam z niego bardzo zadowolona a Wam jak podoba się moje zdobienie? 
Pozdrawiam Patrycja  


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W cieniu


W cieniu


31 komentarzy:

  1. Podoba mi się połączenie kolorów, fajnie to wyszło!:) Chyba też będę musiała wykonać ombre na swoich paznokciach. Fajny blog dodaje do obserwowanych;)i zapraszam do mnie:
    http://ichbin-dorota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! sama mam zrobione cieniowanie żółto-pomarańczowe u stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi takie kolory nie podeszły :) ogóle te całe cieniowanie, które pokazywane jest na blogach jakoś mnie nie przekonują może to przez moje malutkie płytki ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wysżło, ostatnio też zrobiłam cieniowanie w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, jakie będzie kolejne połączenie na moich paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieniowanie idealne, super, też nabrała mnie ochota na taki mani:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z pazurkami!! bardzo fajnie wyszły!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, aż by się chciało pojechać nad morze i zobaczyć zachód słońca na plaży.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt wyszedł bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci to wyszło, faktycznie kojarzy się z zachodem słońca :) Przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  11. masz sliczne paznokcie :) naturalne? a ombre wyszlo ci swietnie :) tak letnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że naturalne :)

      Usuń
    2. A zdradzisz nam jak o nie dbasz, żeby były takie mocne? :)

      Usuń
    3. Tutaj jest link do mojej całej pielęgnacji, serdecznie zapraszam :)
      http://patrycja2118.blogspot.com/2012/05/moje-mae-domowe-spa.html

      Usuń
  12. Takie cieniowane paznokcie wyglądają bajecznie, ale nie wyobrażam sobie chodzenia w nich na co dzień. Raczej tylko na jakieś większe wyjścia i chyba wybrała bym jednak bardziej stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszło i masz cudowne paznokocie kształt i długość marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale swietnie wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne,kolory ładnie się komponują:) sama bym taki chciała u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyszło:)
    04space queen i 53you belong to me

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt naprawdę bardzo ładny
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://kolorowaminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądają! baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)