poniedziałek, 21 maja 2012

Lovely Crystal Strenght 402

Hej dziewczyny, dzisiaj mam do pokazania lakier Lovely Crystal Strenght nr. 402 z którego jestem bardzo zadowolona, mam problem z określeniem jaki to dokładnie kolor, jak dla mnie to zieleń wpadająca w morski ( poprawcie mnie jeśli się mylę ) z mnóstwem drobinek, które mienią się przepięknie na różowo i złoto. Lakier ma bardzo wygodny pędzelek lekko płaski i elastyczny, mi dobrze malowało się nim paznokcie. Konsystencja lakieru jest w sam raz, szybko schnie, ja położyłam dwie cienkie warstwy i minimalnie widać białe końcówki, trzecia by nie zaszkodziła. Z trwałością również wypadł świetnie, mam go już czwarty dzień i tylko na niektórych paznokciach są lekko starte końcówki, ale i tak będę go dziś zmywać bo jak dla mnie cztery dni to dużo :)
Zdjęcia były robione w drugim dniu noszenia lakieru, ja serdecznie go polecam, a Wam jak się on podoba?
Pozdrawiam Patrycja


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W cieniu


W cieniu

 

17 komentarzy:

  1. rewelacyjny kolor, kształt pazurków perfekcyjny, efekt końcowy-wspaniały!:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie kolor ciężki do określenia... ale mi się podoba, a drobinki fajnie odbijają się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny... ale pewnie odbarwia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem czy odbarwia, bo mam zamiar zmyć go dopiero wieczorem, ale mi to nie przeszkadza w lakierach ja i tak mam zawsze pomalowane paznokcie, no i kąpiel wybielająca o której pisałam w poprzednim poście o pielęgnacji bardzo dobrze sobie z tym radzi :)

      Usuń
  4. Piękny masz kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki, odcień również;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajj, przepiękne pazurki ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, matko, matko! Ale boski *_* Muszę go mieć, innej opcji nie ma! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też nazwałabym go morskim, chociaż każdy facet, którego o to pytam odpowiada zielony :)śliczny kolor i cudowne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNY KOLOR I PIEKNE ZDJECIA,ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Piekne paznokcie. Ja mam ten lakier od wczoraj i jestem nim zuroczona. Od razu nałozyłam 2 grubsze warstwy i kryje idealnie:
    http://mycolorobsession.blogspot.com/2012/06/uroczy.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)