piątek, 11 maja 2012

Wibo Extreme Nails 425

Hej dziewczyny, dzisiaj do pokazania mam lakier Wibo Extreme Nails nr. 425 Który ostatnio sobie kupiłam. Po ostatnich zakupach byłam bardzo zadowolona że udało mi się dorwać takie cudeńka, ale dopiero wczoraj jak pomalowałam paznokcie skakałam z radości kolor tego lakieru jest dla mnie idealny, właśnie takiej miętki szukałam od dawna. Czuję że będzie on gościł na moich paznokciach całe lato :)
W lakierach z tej serii odpowiada mi dosłownie wszystko, to że szybko schnie, odpowiednia konsystencja, wygodny pędzelek no i to że wystarczą 2 warstwy do pełnego krycia ( chociaż pierwsza warstwa narobiła ogromne smugi i bałam się że druga sobie z tym nie poradzi ale poradziła sobie doskonale ).
A Wam jak się podoba ten lakier zapraszam do obejrzenia fotek.
Pozdrawiam Patrycja


W cieniu


Pół w słońcu, pół w cieniu


W słońcu


W słońcu


W słońcu


15 komentarzy:

  1. ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to się mówi ładnemu we wszystkim ładnie.
    Ładne paznokcie i każdy lakier wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny! A paznokcie to masz świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, ale paznokcie to juz cudo! Ptałas o pierścionek, jest w avonie kat 9 dowany do wody. U mnie na blogu jest link do mojego alle, sprzedaje tam zestaw własnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda u Ciebie bosko!:O Masz świetne paznokcie, ojej, jestem pod mega wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczny ma kolor ! ;D
    idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor i świetne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny i paznokcie też :O :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha, właśnie dzisiaj kupiłam sobie identyczny lakier. trochę się dziwię, że masz takie dobre zdanie na jego temat, ponieważ dziewczyny na wizażu go raczej krytykują. ja mam nadzieję, że również będę z niego zadowolona, gdyż kolor jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)