piątek, 17 sierpnia 2012

Czerwone paznokcie z cyrkoniami

Hej dziewczyny, dzisiaj mam do pokazania delikatne zdobienie które wykonałam z racji tego że jutro wybieram się na wesele. Lakier jakiego użyłam to Wibo Extreme Nails nr. 243 ( dwie warstwy ) o którym przeczytacie TUTAJ na to przykleiłam srebrne cyrkonie i utwardziłam dwiema warstwami topu. Takie sobie zwykłe, skromne, delikatne zdobienie myślę że na wesele w sam raz, a Wy co o nim sądzicie?
 Pozdrawiam Patrycja


W słońcu


W słońcu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu

12 komentarzy:

  1. bardzo ładny mani, na wesele w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne!
    pochwal się sukienką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uda mi się zrobić fajne fotki to się pochwalę :)

      Usuń
  3. bardzo ładny :) mi cyrkonie zawsze szybko odpadają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne. :) pewnie nie trzymają się te cyrkonie zbyt długo. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam przyklejone kwiatki z cyrkoni w ten sam sposób co teraz i trzymały się trzy dni, więc mam nadzieję że to zdobienie wesele wytrzyma :)

      Usuń
  5. nie wiem dlaczego ale kojarzy mi się z Rosją

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)