wtorek, 28 sierpnia 2012

Paznokciowy Projekt Finish Tydzień 2 Colour Alike 155

Hej dziewczyny, jest drugi tydzień akcji Paznokciowy Projekt Finish i do zaprezentowania jest matowe wykończenie lakieru. Długo zastanawiałam się jakiego lakieru użyć aż w końcu padło na Colour Alike nr. 155. Jest to czarny lakier z dość widocznym srebrnym shimmerem, dużo bardziej podoba mi się w wersji błyszczącej ale skoro mamy tydzień matu pokryłam go topem matującym od Essence. Obiecuję że w wersji błyszczącej też na pewno kiedyś go pokażę. Pędzelek jest klasyczny, okrągły, dość mały ale bardzo wygodny i precyzyjny. Konsystencja lakieru jest bardzo przyjemna ani nie za gęsta ani za rzadka, lakier ma idealne krycie ja położyłam tylko jedną warstwę i nie widać prześwitów, schnie w błyskawicznym tempie. Lakier jest naprawdę godny polecenia, jestem z niego ogromnie zadowolona. Nie da się ukryć mojego nowego kształtu paznokci który nie do końca mi pasuje, będę się starała wrócić do mojego ulubionego kształtu czyli kwadratów. A Wam jak się podobają moje migdałki?
Pozdrawiam Patrycja


W słońcu


W słońcu


W słońcu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


TUTAJ znajdziecie wszystkie paznokcie prezentowane w tej akcji.





16 komentarzy:

  1. śliczny jest ten lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci wyszło piłowanie :) ja też pragnę wrócić do kwadratu, ale boję się tego łamania boków ;/ Kolor ma ładny odcień mimo, że jest bardzo ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor, ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo migdałki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię migdałki, Twoje też są piękne ;) Lakier wygląda jak rozgwieżdżone niebo, cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chyba podobny kolor, jednak jeszcze nietestowany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyszło, ale jakoś nie nosze czerni

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pomyślałabym, że Mroczek tak ładnie w macie będzie się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakier cudny, a paznokcie ładniejsze w migdałowym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, jak bardzo widoczny shimmer! super!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się obceny kształt paznokci podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się migdałki bardzo podobają :) mani też fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten mat wygląda powalająco!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)