czwartek, 24 maja 2012

Małe zdobycze :)

Hej dziewczyny, wczoraj rano przeglądając Wasze blogi natknęłam się na notkę Mavii link TUTAJ i wyczytałam że do gazety Uroda jest dołączone pełnowymiarowe mleczko do ciała ( 250 ml ) firmy Bielenda za cenę 5,50. Jak to zobaczyłam pomyślałam że muszę to mieć i czym prędzej wybrałam się na zakupy, co prawda nie było łatwo zdobyć wymarzoną gazetę ale po odwiedzeniu prawie wszystkich kiosków udało się :) Data ważności mleczka jest do września 2014r. więc to długo. Mam nadzieję że częściej będziemy znajdować w naszych gazetach takie niespodzianki :) Jeśli jeszcze nie macie gazetki to zachęcam do kupna bo naprawdę warto.





Przy okazji chodzenia po kioskach nie mogłam nie wstąpić do Rossmanna, i oczywiście bez małych zakupów się nie obyło :) Nie ma tego zbyt wiele tylko te rzeczy które były mi potrzebne i miałam je na liście :)
Krem do rąk Isana z olejkiem migdałowym ( pierwszy raz mam ten krem ) 100ml cena: 4,99zł
Zestaw Elite Models  pęseta + lusterko powiększające x10 nie miałam takiego powiększającego lusterka a do depilacji brwi jest bardzo przydatne cena:17,99zł
No i oczywiście na sam koniec lakierek Wibo Express Growth nr. 412, 8,5ml cena 4,99zł
To tyle moich zakupów, idę poczytać gazetkę bo jeszcze nie miałam okazji tego zrobić. 
Pozdrawiam Patrycja





11 komentarzy:

  1. Patrycja jak tylko przetestujesz mleczko to napisz proszę jak z jego wchłanianiem się :) i zapach! tak tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak: Smarowałam się nim dziś rano i zapach nadal utrzymuje się na skórze choć jest już słabo wyczuwalny. Zapach jest przyjemny, delikatny, nie chemiczny. Wchłania się szybko, nie pozostawia tłustej warstwy, skóra jest nawilżona. Za taką cenę warto je kupić :)

      Usuń
    2. dobrze, że nie pozostawia tłustej warstwy, nie lubię tego typów balsamów czy mleczek

      Usuń
  2. zestawu pęseta + lusterko nie widziałam nigdy wcześniej xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że sama nie wiedziałam o tym zestawie, kończy mi się płyn do demakijażu też Bielendy ale dwufazowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam Urodę- ale cudny kolor lakieru wow ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. oh Pati dodam Cię do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się mój blog :) dzięki :)

      Usuń
  6. też kupiłam ten lakier do paznokci vibo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę bardzo łady kolorek lakieru ; )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten lakier z Wibo,bardzo ładny jest

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)