czwartek, 27 września 2012

Zbiorcze zakupy

Hej dziewczyny, dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić co udało mi się kupić przez ostatni miesiąc, nie jest tego zbyt wiele ale dawno nie robiłam notki z zakupami. Zapraszam do oglądania i komentowania.
Pozdrawiam Patrycja

Od lewej:
Krem-maska do rąk i paznokci Eveline 245 ml, kupione na Allegro, cena: 9,49 zł
Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy Eveline 30 ml, kupione na Allegro, cena: 8,49 zł
Krem do rąk Isana Kwiat pomarańczy 100 ml, Rossmann, cena: 4,99 zł
Wazelina do ust Flos-Lek Pomarańczowa 15 g, Rossmann, cena: 6,99 zł
Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem lekarskim Flos-Lek 15 ml, Apteka, cena: 6,90 zł
Wypełniacz do koka, kupiony na Allegro, cena: 6,90 zł 





A teraz moje ulubione zakupy czyli lakiery :)
Od lewej:
Essie Good To Go Super-Pharm, 13,5 ml, cena: 36,99 zł
Wibo Extreme Nails nr. 400, Rossmann 9,5 ml cena: 5,99 zł
Miss Sporty nr. 452, Rossmann, 7 ml, cena: 5,49 zł
Miss Sporty nr. 346, Rossmann, 7 ml, cena: 5,49 zł
Miss Sporty nr. 425, Rossmann, 7 ml, cena: 5,99 zł
Trzy ostatnie lakiery kupione u antiii










25 komentarzy:

  1. też mam wypełniacz do koka :) śliczne lakierki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. poszalałaś w tym miesiącu. :) ja dziś zrobiłam na allegro zakupy za 30zł, ponadto od początku września wydałam full kasy na kosmetyki, najwięcej chyba na włosy. W weekend obfocę wszystko i zrobię podsumowanie miesiąca lakierowe + reszta dodatkowo (tudzież "reszty" nie podsumuję, ile kasy na to przeznaczyłam, bo się boję. :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zakupy :D ciekawe czy fajny ten krem z isany

    OdpowiedzUsuń
  4. CA ma być pierwszy!
    Co do EGT uważam za stratę pieniędzy u mnie nie sprawdził się i gęstnieje po połowie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy, widzę, że dobre wyboru, wazelina Floslek jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne lakiery :P lakieromaniaczko TY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się wreszcie ogarnąć i nie kupować lakierów :)

      Usuń
  7. nie płacz na bank ślicznie wyglądasz :) pokaż efekty ;)

    ja zapuszczam i mam postanowienie że włosy zetnę dopiero po ślubie :D nie wiem kiedy on będzie ale tego się trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zapuszczałam ale strasznie mi wypadają i stwierdziłam że muszę je ściąć żeby jakoś je odbudować, chyba kupię tą odżywkę Jantar którą tak polecałaś :)

      Usuń
  8. aaa..ile tego ^^ ja staram się ograniczać zakupy lakierowe do minimum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello dear, like this?
    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. ile lakierów! <3 najbardziej mi się podoba ten jasnozielony (?) z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore zakupy:) Oczywiście jak zwykle czekam na lakiery na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam z niecierpliwością na pokaz lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje, bo widze kolejna lakieromaniaczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Udane zakupy ;)
    Krem z Isany także kupiłam, pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki krem-maska by mi się przydała, daj znać jak się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie stosowałam go jako krem i nie jestem z niego zadowolona, zostawia na dłoniach klejącą warstwę. Dzisiaj mam zamiar zastosować go jako maskę na noc pod rękawiczki mam nadzieję że lepiej się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lakier z Marizy nie przypadł mi do gustu na moich paznokciach ogólnie jeśli chodzi o tą markę jestem sceptycznie nastawiona

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo widze,że udane zakupy :) Zapraszam jeśli będziesz chcieć http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/ pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To w takim razie czekam na relację;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)