poniedziałek, 1 lipca 2013

Sakiewka ukończona :)

Hej dziewczyny, moje paznokcie w dalszym ciągu są poddawane kuracjom wzmacniającym i powoli dochodzą do swojej dawnej formy, mam nadzieję że już wkrótce będę mogła powrócić do blogowania pełną parą i pokazywać Wam posty paznokciowe. Z racji że zaczął się nowy miesiąc chciałam Wam o sobie przypomnieć, udało mi się skończyć moją sakiewkę, która bardzo mi się podoba i jestem z niej niesamowicie dumna i to właśnie ona będzie dzisiaj do oglądnięcia. Jest dość spora, pomieściłam w niej wszystkie swoje włóczki i kordonki, piszcie proszę jak Wam się podoba :)
Pozdrawiam Patrycja 


Wypełniona po brzegi


Pusta


Zawartość sakiewki

17 komentarzy:

  1. Sakiewka wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) niestety nie posiadam takich zdolności

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna i sama chciałabym mieć taką w posiadaniu :) Ja niestety nie mam zamiłowania do ręcznych robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, ale trochę kojarzy mi się jak worek komunijny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł;)

    Jeśli lubisz kosmetyki to zapraszam na moje pierwsze rozdanie;)
    Dodaje do obserwowanych;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka świetna! Ile czasu Ci zajeło zrobienie jej??

    Co stosujesz na paznokcie bo moje tez ostatnio slabej kondycji..

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam ją tylko w wolnych chwilach, a tych wiadomo jest zawsze za mało :) trwało to ok tygodnia :) a na paznokcie stosuję olej rycynowy i odżywkę z Eveline :) Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa... ja teraz testuję Nailteka ale jak pisałam chyba źle stosowałam bo mi się połamały paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! ♥ Szkoda,że ja nie mam talentu do takich rzeczy :<

    Obserwuję i zapraszam: gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  11. Kita sa paghatag sa mga drugas sa pagtratar sa nagkalain-laing mga problema sa panglawas, sa paggamit sa usa ka drug nga gihatag ug ang mga liso makaayo sa mga sakit sa bug-os.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)