poniedziałek, 4 lutego 2013

Colour Alike 156 Poskromienie Złośnicy

Hej dziewczyny, dzisiaj mam do zaprezentowania lakier z limitowanej serii Q Colour Alike o nazwie Metalurgia w skład tej kolekcji wchodzą trzy lakiery, ja posiadam dwa z nich, dzisiejszy to Poskromienie Złośnicy nr. 156 oraz Mroczek nr. 155 który możecie zobaczyć TUTAJ. Kolekcja ta niestety nie jest już dostępna w sprzedaży a szkoda bo jest naprawdę śliczna. Kolor tego lakieru to czerwień z mnóstwem srebrnych drobinek, pędzelek jest okrągły, elastyczny, bardzo wygodny. Konsystencja jest w sam raz, kryje idealnie już po jednej grubej warstwie, ja nałożyłam dwie cienkie. Schnie w błyskawicznym tempie, nosiłam go trzy dni i były tylko lekko starte końcówki, jedynym minusem tego lakieru jest jego zmycie ponieważ barwi płytkę paznokcia oraz skórki wokół niego. A co Wy sądzicie o tej kolekcji, macie któryś z tych lakierów? Ja uwielbiam oba. 
Pozdrawiam Patrycja 


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu

27 komentarzy:

  1. bardzo ładny, świetnie będzie pasował na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień w sam raz na Walentynki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale śliczny, bardzo lubię takie wykończenia :) mam bardzo podobny z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor, fajne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo ciekawy kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor :) A nazwa lakieru - boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor :) jeszcze nie miałam żadnego lakieru z tej firmy, ale może po twojej mini recenzji się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardziej podoba się Mroczek - nie przepadam za takim odcieniem czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kolorki :) cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej firmy jeszcze nie mialam zadnego lakiru :P zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny, nie miałam nigdy lakieru tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie posiadałam nigdy nic z tej firmy. Kolor bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja chyba niebawem skuszę się na jakiś ich lakier, bo ich kolory są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny, aczkolwiek nie powalił mnie z nóg.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny ten lakier! :) Ale bardziej zachwycam się Twoimi pazurkami są takie zdrowe i mają śliczny kształt tylko pozazdrościć. Ja nie mogę zapuścić nawet bo zaraz mi się łamią, tragedia ;x Czytałam dużo o tej odżywce z Eveline 8in1 ale nie jestem do końca do niej przekonana. Może Ty mi jakąś polecić? Pozdrawiam i dodaję blog do obserwowanych! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pikny lakier Dziołcha!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. BARDZO LUBIĘ TAKIE KOLORY;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)