wtorek, 19 lutego 2013

Wibo Extreme Nails 364

Hej dziewczyny, dzisiaj przychodzę z lakierem od Wibo z serii Extreme Nails nr. 364, kupując ten lakier myślałam że jest troszkę inny niż ten który w domu wyszedł mi na pazurkach, wydawało mi się że jest to czekoladowy brąz z delikatnym, srebrnym shimmerem a okazało się że jest to czekoladowy brąz ale ze srebrną poświatą, kolor jest ciekawy i oryginalny ale ma frostowe wykończenie, ja osobiście nie mam nic przeciwko takiemu wykończeniu ale wiem że wiele dziewczyn go nie znosi. Te z Was które czytają mojego bloga wiedzą że uwielbiam tą serię lakierów i pokazuję je dość często, na zdjęciach widzicie dwie cienkie warstwy. Co sądzicie o takim wykończeniu, ja nie mam nic przeciwko niemu ale do moich ulubionych nie należy?
Pozdrawiam Patrycja 


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


25 komentarzy:

  1. nie jest tragiczny, ale mnie osobiście nie porywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niby wszystko ok , ale jakoś nie ciągnie mnie do lakierów z takim wykończeniem ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, ale osobiście źle bym się w nim czuła...Raczej unikam lakierów w tym wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ładny kolor ,ale jakoś coś mi w nim nie podpasowało ..

    OdpowiedzUsuń
  5. niczego mu nie brakuje, wykończenie też w sumie mi się podoba, ale jakoś mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki ładne, ale kolor lakieru jakoś taki nie mój

    OdpowiedzUsuń
  7. Brąz ze srebrem? Oryginalnie, najbardziej oczywiste wydaje się być połączenie ze złotem. W ogóle zauważyłam, że Wibo ma sporo takich oryginalnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny. Takiego nie mam jeszcze w swojej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, jak ja uwielbiam Twoje pazurki. *_*
    a pomimo, że nie zawsze przepadam, za takim wykończeniem to tutaj wygląda ono pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładny :) śliczne pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ale swietny kolor!!! przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, ale za frostami to ja nie przepadam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za takim wykończeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie mam jeszcze ani jednego lakieru z tej serii, ale ten bardzo mi się podoba, ja do takiego wykończenia nie mam nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię brązy na paznokciach, ale takie bardziej matowe..sama dziś mam na pazurkach taką jakby kawę z mlekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a mnie zauroczył, podoba mi się, bo ma nietypowy kolor :) muszę podłapać od Ciebie sposób z oliwką na dłoniach, bo moje skórki w porównaniu z Twoimi wyglądają koszmarnie xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Otagowałam Cię: http://kkamilaa.blogspot.com/2013/02/tag-how-is-your-home-beauty-day.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor, moja mama byłaby nim zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze skojarzenie: gorące kakao!!:) Niby zwykły brąz a jednak inny- ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej:)) zapraszam do udziału w tagu ;)) http://lakieromania.blogspot.com/2013/02/o-jea-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)