sobota, 16 lutego 2013

Nowa współpraca z AllePaznokcie

Hej dziewczyny, jestem bardzo szczęśliwa bo udała mi się nawiązać nową współpracę z hurtownią kosmetyczną AllePaznokcie po krótkich negocjacjach dostałam maila z zapytaniem jakie produkty do stylizacji paznokci najbardziej mnie interesują, ucieszyłam się z tego że sama mogę wybrać co chcę testować i tak oto w błyskawicznym tempie bo już na drugi dzień był u mnie listonosz z paczką. Pewnie jesteście ciekawe jakie produkty wybrałam sobie do testów :)

Lakier Holograficzny/Hologramowy nr. 5, 16 ml
Lakier Flip Flop nr. 2, 16 ml
Zestaw Kawior Manicure, w skład zestawu wchodzi: lakier bazowy w kolorze kawioru 16 ml, kawior w słoiczku 3,5 g oraz lakier spajający/nabłyszczający 15 ml




Bardzo cieszę się z tej współpracy, jestem strasznie ciekawa tych produktów, wiele dobrego czytałam na temat kosmetyków z hurtowni AllePaznokcie ale jeszcze nigdy nie miałam okazji ich używać.

Dziękuję drogerii AllePaznokcie za zaufanie oraz możliwość przetestowania kosmetyków. 


25 komentarzy:

  1. Gratuluję:) Czekam na słocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne rzeczy, miłego "próbowania" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! Nie mogę się doczekać tego, co wyczarujesz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i pokazuj produkty szybciutko wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ale super :D I fajnie, że pytali o preferencje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję czekam na paczuszkę z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę takich cudeniek! :) Z niecierpliwością czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kawior! Potrzebny od zaraz ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  10. gratki, udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję ;) Bardzo lubię z Allepaznokcie lakiery ntn, tanioszka jakich mało, a jakość świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :)) Pokaż szybciutko kawior :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne lakiery, najbardziej jestem ciekawa kawioru :)
    Pozdrawiam + dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje z całego serca i czekam na recenzję:) ja jestem zadowolona z produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wybory, gratuluję współpracy:)
    Sama będę musiała zainteresować się jakimiś współpracami, bo bloguję już ponad dwa lata, więc myślę, że to już odpowiedni czas:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ;> jak to zrobiłaś , że nawiązałaś z nimi współpracę ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne produkty:) testuj i szybko daj znać:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)