czwartek, 7 lutego 2013

Wibo Express Growth 345

Hej dziewczyny, dzisiaj pokażę lakier znany na blogach jako benzynka :) dla mnie jest to kolor kameleon ponieważ zmienia swój odcień w zależności jak pada na niego światło lub pod jakim kątem na niego patrzymy. Mowa o Wibo Express Growth nr. 345, jego przeważające tony to fiolet wpadający w grafit, szarość a nawet zieleń, ma wykończenie duochromowe. Pędzelek w tym lakierze jest okrągły, klasyczny, wygodnie maluje się nim paznokcie, konsystencja lakieru jest w sam raz ani za gęsta ani zbyt rzadka. Ma idealne krycie przy dwóch warstwach, schnie w błyskawicznym tempie, nosiłam go ok trzech dni i nadal był w doskonałym stanie. Przy zmywaniu nie było żadnych problemów. Jest to bardzo ciekawy i oryginalny kolor, mi się podoba a Wy co o nim sądzicie?
Pozdrawiam Patrycja 


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu


W cieniu

27 komentarzy:

  1. w poniedziałek pokazuję Graficiarza z CA i wydaje mi się, że będzie to dupe tego Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację- Graficiarz ma więcej czarnych tonów! :)

      Usuń
  2. jeju ja chce takie długie pazury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier, ale jeszcze nie malowałam nim pazurków -chyba go nie doceniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bomba! Pati masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ładny :)
    dawno żadnych Wibo nie oglądałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lakier :) muszę go poszukać w swoim Rossmannie :0

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY- CHYBA MUSZĘ GO MIEĆ :d buziam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki to Ty masz cudne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Kupiłam dziś lakier z takim efektem z Miss Sporty (z Wibo nie widziałam)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jakie długie, piękne i zadbane pazurki :)
    efekt bardzo interesujący! nie widziałam jeszcze takiego lakieru! dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, na prawdę oryginalny. Nie mam jeszcze takiego lakieru, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek. Nie widziałam go w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem ładny ten kolor:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie Ty masz długie i ładne paznokcie ;) A kolor lakieru - śliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś nie w moim guście ten lakier.. ale na Twoich pięknych pazurkach wygląda bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor,będę wpadać tu często lubię nowinki kosmetyczne,będziesz mi je dostarczać :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście, dość oryginalny kolorek ! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor taki nieokreślony ale takie są najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ten lakier, lubię takie kameleonki. Poza tym podoba mi się bardzo Twój kształt paznokci :) pozdrawiam
    mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie będę oryginalna, bardzo ładny masz kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowity ten odcień :) taka perełka wśród lakierów tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)