piątek, 22 lutego 2013

Wibo Express Growth z refleksami 453

Hej dziewczyny, dzisiaj chciałabym Wam pokazać lakier który świetnie nadaje się do odświeżenia manicure, a mianowicie jest to Wibo Express Growth z refleksami nr. 453, nałożyłam go na dwie warstwy lakieru Delia Coral Prosilk nr. 160 o którym możecie przeczytać TUTAJ. Przejdźmy do naszego bohatera dzisiejszej notki, kolor tego lakieru w buteleczce wygląda na łososiowy ze złotym brokatem, na paznokciach widać jedynie złote refleksy i kolor bazowy, jak dla mnie bomba bo wiem że użyję go więcej niż jeden raz. Pędzelek jest taki jak we wszystkich lakierach z tej serii czyli, okrągły, klasyczny, za to jego konsystencja jest dość dziwna: gęsta i glutowata ale nie utrudnia to nakładania lakieru. Lubię jak dużo dzieje się na paznokciach ale tego lakieru wystarczyła jedna warstwa i byłam w pełni zadowolona, niesamowicie się mieni, ale mogę sobie tylko wyobrazić jak pięknie wygląda w słońcu. Schnie błyskawicznie, nosiłam go trzy dni i były tylko lekko starte końcówki, ze zmywaniem również nie miałam problemu. Co o nim sądzicie bo moim sercem zawładnął i chętnie wypróbuję go na czarnym lakierze?
Pozdrawiam Patrycja 



W cieniu



W cieniu



W cieniu



W cieniu



W cieniu



W cieniu


A na sam koniec dla porównania zdjęcie samego Delia Coral Prosilk nr. 160


W cieniu

25 komentarzy:

  1. wow, super wygląda, nie spodziewałbym się po nim ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jednak wolę bez refleksów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Delia solo nie podoba mi się, ale ten duet jest przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor Delii jest piękny :) Efekt z Wibo nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tworzą naprawdę zgraną parę!

    może chciałabyś dołączyć do mojej ekipy na Pinterest? te zdjęcia świetnie się nadają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba wydania mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba wyglądają idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. obie wersje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delia bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi jakoś nie do końca się podoba ten lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny do 'odpicowania' lakieru :P. Widziałam już gdzieś jego swatche i obiecałam sobie, że go kupię ale na razie nie miałam niestety okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Duet prezentuje sie przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo ten drugi mi się podoba. Choć fajnie by było je połączyć np. jeden paznokieć tylko zrobić brokatem, albo pół na pół na skos :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny ten Wibo i jak sie mieni :) na pewno jest to lakier na który warto zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba wyglądają naprawdę ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. też często odświeżam mani jakimś brokato - shimmerkiem ;-) piękne masz pazurzątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny, a na czarnym lakierze może wyglądać wręcz zabójczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ten brokat prześliczny ale jak zobaczyłam ten wrzosowy kolor lakieru to się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudeńko!!:):)

    beautinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo fajnie wygląda w tym połączeniu. Teraz sam ten fiolet wydaje sie troche przygaszony:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi sie podoba ten kolorek, jest świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)